9789750525346
512275
https://www.maltepekitabevi.com/68li-ve-gazeteci
68'li ve Gazeteci
36.00
gazeteciliğin de evrensel kuralları vardır. Ben de meslek hayatım boyunca bunlara bağlı kalmaya çalıştım. En iyi bildiğim şey de gazetecinin tüm iktidarlara karşı bireylerin ve farklı toplulukların ya-nında olması evrensel ilkesini hiç aklımdan çıkarmadığımdır. Ana akımda çalıştığım 12 Eylül ve sonrası dönemlerde de bu ilkeyi hiç göz ardı etmedim.
Memleket gazeteciliğinin önde gelen isimlerinden Tuğrul Eryılmaz sıkı bir 68'li: O “isyan günlerinin coşkusunu hep içinde duymuş, Mülkiye günlerinde Hüseyin Cevahir'den Mahir Çayan'a Deniz Gezmiş'e dönemin gençliğinin sahip olduğu “daha iyi bir dünya yaratma hayalini hiçbir zaman yitirmemiş bir 68'li. Eryılmaz aynı zamanda iyi bir gazeteci: Gazeteciliğin “sessizin sesi olmak manasına geldiğini bilen, güçlüye karşı eyvallahı olmayan, doğru bildiğinin peşinde giden bir gazeteci.
Tuğrul Eryılmaz, Asu Maro'yla yaptığı uzun söyleşide Türkiye'de ve dünyada 68'li olmanın anlamını, o dönemki arkadaşlıklarını, tanıklıklarını, TRT'den Nokta'ya, Yeni Gündem'den Sokak'a ve Radikal İki'ye gazetecilik serüvenini, tanıdığı onlarca insanı kendine özgü renkli, sivri dilli üslubuyla, hiç sakınmadan anlatıyor.
Bir 68'liyle gazeteciliğin nasıl yapılması gerektiğine dair ders kitabı olarak bile görülebilecek, bir vakitler gazeteciliğin nasıl yapıldığını, günümüzdeyse nasıl yapılamadığını örnekleriyle ortaya koyan keyifli bir söyleşi
Memleket gazeteciliğinin önde gelen isimlerinden Tuğrul Eryılmaz sıkı bir 68'li: O “isyan günlerinin coşkusunu hep içinde duymuş, Mülkiye günlerinde Hüseyin Cevahir'den Mahir Çayan'a Deniz Gezmiş'e dönemin gençliğinin sahip olduğu “daha iyi bir dünya yaratma hayalini hiçbir zaman yitirmemiş bir 68'li. Eryılmaz aynı zamanda iyi bir gazeteci: Gazeteciliğin “sessizin sesi olmak manasına geldiğini bilen, güçlüye karşı eyvallahı olmayan, doğru bildiğinin peşinde giden bir gazeteci.
Tuğrul Eryılmaz, Asu Maro'yla yaptığı uzun söyleşide Türkiye'de ve dünyada 68'li olmanın anlamını, o dönemki arkadaşlıklarını, tanıklıklarını, TRT'den Nokta'ya, Yeni Gündem'den Sokak'a ve Radikal İki'ye gazetecilik serüvenini, tanıdığı onlarca insanı kendine özgü renkli, sivri dilli üslubuyla, hiç sakınmadan anlatıyor.
Bir 68'liyle gazeteciliğin nasıl yapılması gerektiğine dair ders kitabı olarak bile görülebilecek, bir vakitler gazeteciliğin nasıl yapıldığını, günümüzdeyse nasıl yapılamadığını örnekleriyle ortaya koyan keyifli bir söyleşi
gazeteciliğin de evrensel kuralları vardır. Ben de meslek hayatım boyunca bunlara bağlı kalmaya çalıştım. En iyi bildiğim şey de gazetecinin tüm iktidarlara karşı bireylerin ve farklı toplulukların ya-nında olması evrensel ilkesini hiç aklımdan çıkarmadığımdır. Ana akımda çalıştığım 12 Eylül ve sonrası dönemlerde de bu ilkeyi hiç göz ardı etmedim.
Memleket gazeteciliğinin önde gelen isimlerinden Tuğrul Eryılmaz sıkı bir 68'li: O “isyan günlerinin coşkusunu hep içinde duymuş, Mülkiye günlerinde Hüseyin Cevahir'den Mahir Çayan'a Deniz Gezmiş'e dönemin gençliğinin sahip olduğu “daha iyi bir dünya yaratma hayalini hiçbir zaman yitirmemiş bir 68'li. Eryılmaz aynı zamanda iyi bir gazeteci: Gazeteciliğin “sessizin sesi olmak manasına geldiğini bilen, güçlüye karşı eyvallahı olmayan, doğru bildiğinin peşinde giden bir gazeteci.
Tuğrul Eryılmaz, Asu Maro'yla yaptığı uzun söyleşide Türkiye'de ve dünyada 68'li olmanın anlamını, o dönemki arkadaşlıklarını, tanıklıklarını, TRT'den Nokta'ya, Yeni Gündem'den Sokak'a ve Radikal İki'ye gazetecilik serüvenini, tanıdığı onlarca insanı kendine özgü renkli, sivri dilli üslubuyla, hiç sakınmadan anlatıyor.
Bir 68'liyle gazeteciliğin nasıl yapılması gerektiğine dair ders kitabı olarak bile görülebilecek, bir vakitler gazeteciliğin nasıl yapıldığını, günümüzdeyse nasıl yapılamadığını örnekleriyle ortaya koyan keyifli bir söyleşi
Memleket gazeteciliğinin önde gelen isimlerinden Tuğrul Eryılmaz sıkı bir 68'li: O “isyan günlerinin coşkusunu hep içinde duymuş, Mülkiye günlerinde Hüseyin Cevahir'den Mahir Çayan'a Deniz Gezmiş'e dönemin gençliğinin sahip olduğu “daha iyi bir dünya yaratma hayalini hiçbir zaman yitirmemiş bir 68'li. Eryılmaz aynı zamanda iyi bir gazeteci: Gazeteciliğin “sessizin sesi olmak manasına geldiğini bilen, güçlüye karşı eyvallahı olmayan, doğru bildiğinin peşinde giden bir gazeteci.
Tuğrul Eryılmaz, Asu Maro'yla yaptığı uzun söyleşide Türkiye'de ve dünyada 68'li olmanın anlamını, o dönemki arkadaşlıklarını, tanıklıklarını, TRT'den Nokta'ya, Yeni Gündem'den Sokak'a ve Radikal İki'ye gazetecilik serüvenini, tanıdığı onlarca insanı kendine özgü renkli, sivri dilli üslubuyla, hiç sakınmadan anlatıyor.
Bir 68'liyle gazeteciliğin nasıl yapılması gerektiğine dair ders kitabı olarak bile görülebilecek, bir vakitler gazeteciliğin nasıl yapıldığını, günümüzdeyse nasıl yapılamadığını örnekleriyle ortaya koyan keyifli bir söyleşi
Tüm kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 36,00 | 36,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.