9786055147051
435272
https://www.maltepekitabevi.com/bakmak-gormek-bir-de-bilmek
Bakmak Görmek Bir De Bilmek
202.50
...Bugünse hayati meydana getiren her sey sanatin özünü olusturuyor. Toplumsal ve bireysel tavirlar, siyaset, tarih, akliniza gelebilecek her türden kavram, sanatin özü. Üstelik yapitin sadece resim ve heykel olmasi gerekmiyor. Sanat bugün bir eylem.
Yerlestirmelerle, performanslarla, hatta odasina kapanmis, kimsenin görmedigi isleri yapanlarla, internet üstünde dahi gerçeklestirilenlerle olusan bir edim sanat.
...Kültür dogal olandan uzaklasir. Uzaklastirir. Bu uzaklasma, yaraticiligin kendisine duydugu özgüvendir. Sanat, kültürün en ileri noktasidir, en uç noktasi. Sanat beni her zaman büyüledi ve tüm hayatimi estetigin içinden yasadim. Kuramsiz bir estetikse düsünülemez. O da bana göre doganin çiplakligi kadar çiplaktir ve bir baska tür dogalliktir. Güzellik, dogal olanda ve çiplak gözde degil, donanimli bir bilinçte, görmekte ve bilmekte tesekkül eder. ‘Çirkini sevme yetisi' bile kültürle edinilebilecek bir yetidir.
Hasan Bülent Kahraman, Türkiye'de ‘güncel sanat dünyasi'na katkilari olan kurucu bir figür. Çagdas sanatin birçok alaninda çalistiktan sonra simdi ‘Çagdas sanati anlamali mi?' sorusuyla ortaya çikiyor. Çagdas sanat nedir, ne zaman ve nasil anlasilir, modern sanatla nerede bulusur ve ayrisir, onu anlamak demek kendimizi ve içinde yasadigimiz günü de anlamak demek midir? Bakmak Görmek Bir De Bilmek'le bu sorulara yanit araniyor. Çay kasiginin anlami nedir, yumurtasiz omlet nasil yapilir, çirkini sevme yetisi var midir, parayla saadet olur mu sordugu ve cevapladigi sorular arasinda.
Kisacasi, sergiler, galeriler, müzeler, bienaller, fuarlar konusunda bir hayatta kalma kilavuzu olan bu kitap, tüm bunlarla ilgili derin ipuçlari içeren ve zevkle okunan bir çalisma.
Yerlestirmelerle, performanslarla, hatta odasina kapanmis, kimsenin görmedigi isleri yapanlarla, internet üstünde dahi gerçeklestirilenlerle olusan bir edim sanat.
...Kültür dogal olandan uzaklasir. Uzaklastirir. Bu uzaklasma, yaraticiligin kendisine duydugu özgüvendir. Sanat, kültürün en ileri noktasidir, en uç noktasi. Sanat beni her zaman büyüledi ve tüm hayatimi estetigin içinden yasadim. Kuramsiz bir estetikse düsünülemez. O da bana göre doganin çiplakligi kadar çiplaktir ve bir baska tür dogalliktir. Güzellik, dogal olanda ve çiplak gözde degil, donanimli bir bilinçte, görmekte ve bilmekte tesekkül eder. ‘Çirkini sevme yetisi' bile kültürle edinilebilecek bir yetidir.
Hasan Bülent Kahraman, Türkiye'de ‘güncel sanat dünyasi'na katkilari olan kurucu bir figür. Çagdas sanatin birçok alaninda çalistiktan sonra simdi ‘Çagdas sanati anlamali mi?' sorusuyla ortaya çikiyor. Çagdas sanat nedir, ne zaman ve nasil anlasilir, modern sanatla nerede bulusur ve ayrisir, onu anlamak demek kendimizi ve içinde yasadigimiz günü de anlamak demek midir? Bakmak Görmek Bir De Bilmek'le bu sorulara yanit araniyor. Çay kasiginin anlami nedir, yumurtasiz omlet nasil yapilir, çirkini sevme yetisi var midir, parayla saadet olur mu sordugu ve cevapladigi sorular arasinda.
Kisacasi, sergiler, galeriler, müzeler, bienaller, fuarlar konusunda bir hayatta kalma kilavuzu olan bu kitap, tüm bunlarla ilgili derin ipuçlari içeren ve zevkle okunan bir çalisma.
...Bugünse hayati meydana getiren her sey sanatin özünü olusturuyor. Toplumsal ve bireysel tavirlar, siyaset, tarih, akliniza gelebilecek her türden kavram, sanatin özü. Üstelik yapitin sadece resim ve heykel olmasi gerekmiyor. Sanat bugün bir eylem.
Yerlestirmelerle, performanslarla, hatta odasina kapanmis, kimsenin görmedigi isleri yapanlarla, internet üstünde dahi gerçeklestirilenlerle olusan bir edim sanat.
...Kültür dogal olandan uzaklasir. Uzaklastirir. Bu uzaklasma, yaraticiligin kendisine duydugu özgüvendir. Sanat, kültürün en ileri noktasidir, en uç noktasi. Sanat beni her zaman büyüledi ve tüm hayatimi estetigin içinden yasadim. Kuramsiz bir estetikse düsünülemez. O da bana göre doganin çiplakligi kadar çiplaktir ve bir baska tür dogalliktir. Güzellik, dogal olanda ve çiplak gözde degil, donanimli bir bilinçte, görmekte ve bilmekte tesekkül eder. ‘Çirkini sevme yetisi' bile kültürle edinilebilecek bir yetidir.
Hasan Bülent Kahraman, Türkiye'de ‘güncel sanat dünyasi'na katkilari olan kurucu bir figür. Çagdas sanatin birçok alaninda çalistiktan sonra simdi ‘Çagdas sanati anlamali mi?' sorusuyla ortaya çikiyor. Çagdas sanat nedir, ne zaman ve nasil anlasilir, modern sanatla nerede bulusur ve ayrisir, onu anlamak demek kendimizi ve içinde yasadigimiz günü de anlamak demek midir? Bakmak Görmek Bir De Bilmek'le bu sorulara yanit araniyor. Çay kasiginin anlami nedir, yumurtasiz omlet nasil yapilir, çirkini sevme yetisi var midir, parayla saadet olur mu sordugu ve cevapladigi sorular arasinda.
Kisacasi, sergiler, galeriler, müzeler, bienaller, fuarlar konusunda bir hayatta kalma kilavuzu olan bu kitap, tüm bunlarla ilgili derin ipuçlari içeren ve zevkle okunan bir çalisma.
Yerlestirmelerle, performanslarla, hatta odasina kapanmis, kimsenin görmedigi isleri yapanlarla, internet üstünde dahi gerçeklestirilenlerle olusan bir edim sanat.
...Kültür dogal olandan uzaklasir. Uzaklastirir. Bu uzaklasma, yaraticiligin kendisine duydugu özgüvendir. Sanat, kültürün en ileri noktasidir, en uç noktasi. Sanat beni her zaman büyüledi ve tüm hayatimi estetigin içinden yasadim. Kuramsiz bir estetikse düsünülemez. O da bana göre doganin çiplakligi kadar çiplaktir ve bir baska tür dogalliktir. Güzellik, dogal olanda ve çiplak gözde degil, donanimli bir bilinçte, görmekte ve bilmekte tesekkül eder. ‘Çirkini sevme yetisi' bile kültürle edinilebilecek bir yetidir.
Hasan Bülent Kahraman, Türkiye'de ‘güncel sanat dünyasi'na katkilari olan kurucu bir figür. Çagdas sanatin birçok alaninda çalistiktan sonra simdi ‘Çagdas sanati anlamali mi?' sorusuyla ortaya çikiyor. Çagdas sanat nedir, ne zaman ve nasil anlasilir, modern sanatla nerede bulusur ve ayrisir, onu anlamak demek kendimizi ve içinde yasadigimiz günü de anlamak demek midir? Bakmak Görmek Bir De Bilmek'le bu sorulara yanit araniyor. Çay kasiginin anlami nedir, yumurtasiz omlet nasil yapilir, çirkini sevme yetisi var midir, parayla saadet olur mu sordugu ve cevapladigi sorular arasinda.
Kisacasi, sergiler, galeriler, müzeler, bienaller, fuarlar konusunda bir hayatta kalma kilavuzu olan bu kitap, tüm bunlarla ilgili derin ipuçlari içeren ve zevkle okunan bir çalisma.
Tüm kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 202,50 | 202,50 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.