9786054957651
431789
https://www.maltepekitabevi.com/nota-yazim-kurallari-ve-turk-muziginde-nota-yazimi-solfej-teori-kitaplari-serisi
Nota Yazım Kuralları ve Türk Müziğinde Nota Yazımı-Solfej - Teori Kitapları Serisi
54.00
Uluslararası nota yazım kuralları ve uluslararası nota yazısının Türk müziğinde kullanılışını tüm yönleriyle ele alıp inceleyen bu kitap, alanında Türkiye'de bir ilk, dünyada ise sayılı kitaplardan biri olarak yayınlanmıştır. Uluslararası nota yazım kuralları, nota yazısının yetersiz kaldığı alanlar ve çağdaş müzik yazıları, uluslararası nota yazısının Türk müziğine uygulanmasında karşılaşılan sorunlar, bulunan çözüm yolları, yabancı kökenli nota yazısı kullanmanın neden olduğu algı yanılmaları ve yapılan yanlışlar… Adnan Atalay'ın bilimsel analizleriyle çok çeşitli açılardan ele alınıp ayrıntılı biçimde incelenmiştir.
Konservatuvarlar, müzik eğitimi bölümleri, müzikoloji bölümleri, GSL ve TMDK için temel kaynak niteliğinde olan bu kitap, nota yazısının inceliklerini öğrenmek isteyenler için de bir başvuru kitabı niteliğindedir. Ülkemizde bir ilk olan bu değerli eseri için Sayın ATALAY'a teşekkürlerimizle.
- Prof. Dr. Süleyman Tarman
“Nota yazısı denilen araç, zaman içinde hareket eden bir sürat dilinin vasıtasıdır; pürüzlü el yazısı üzerinde musiki icrası yürütmek mümkün değildir. Neticede, güzel nota yazmak işi, bir süs ve zevk meselesi olmaktan çıkarak, teknik zaruret olur.”
- Mahmut Ragıp Gazimihal
Konservatuvarlar, müzik eğitimi bölümleri, müzikoloji bölümleri, GSL ve TMDK için temel kaynak niteliğinde olan bu kitap, nota yazısının inceliklerini öğrenmek isteyenler için de bir başvuru kitabı niteliğindedir. Ülkemizde bir ilk olan bu değerli eseri için Sayın ATALAY'a teşekkürlerimizle.
- Prof. Dr. Süleyman Tarman
“Nota yazısı denilen araç, zaman içinde hareket eden bir sürat dilinin vasıtasıdır; pürüzlü el yazısı üzerinde musiki icrası yürütmek mümkün değildir. Neticede, güzel nota yazmak işi, bir süs ve zevk meselesi olmaktan çıkarak, teknik zaruret olur.”
- Mahmut Ragıp Gazimihal
Uluslararası nota yazım kuralları ve uluslararası nota yazısının Türk müziğinde kullanılışını tüm yönleriyle ele alıp inceleyen bu kitap, alanında Türkiye'de bir ilk, dünyada ise sayılı kitaplardan biri olarak yayınlanmıştır. Uluslararası nota yazım kuralları, nota yazısının yetersiz kaldığı alanlar ve çağdaş müzik yazıları, uluslararası nota yazısının Türk müziğine uygulanmasında karşılaşılan sorunlar, bulunan çözüm yolları, yabancı kökenli nota yazısı kullanmanın neden olduğu algı yanılmaları ve yapılan yanlışlar… Adnan Atalay'ın bilimsel analizleriyle çok çeşitli açılardan ele alınıp ayrıntılı biçimde incelenmiştir.
Konservatuvarlar, müzik eğitimi bölümleri, müzikoloji bölümleri, GSL ve TMDK için temel kaynak niteliğinde olan bu kitap, nota yazısının inceliklerini öğrenmek isteyenler için de bir başvuru kitabı niteliğindedir. Ülkemizde bir ilk olan bu değerli eseri için Sayın ATALAY'a teşekkürlerimizle.
- Prof. Dr. Süleyman Tarman
“Nota yazısı denilen araç, zaman içinde hareket eden bir sürat dilinin vasıtasıdır; pürüzlü el yazısı üzerinde musiki icrası yürütmek mümkün değildir. Neticede, güzel nota yazmak işi, bir süs ve zevk meselesi olmaktan çıkarak, teknik zaruret olur.”
- Mahmut Ragıp Gazimihal
Konservatuvarlar, müzik eğitimi bölümleri, müzikoloji bölümleri, GSL ve TMDK için temel kaynak niteliğinde olan bu kitap, nota yazısının inceliklerini öğrenmek isteyenler için de bir başvuru kitabı niteliğindedir. Ülkemizde bir ilk olan bu değerli eseri için Sayın ATALAY'a teşekkürlerimizle.
- Prof. Dr. Süleyman Tarman
“Nota yazısı denilen araç, zaman içinde hareket eden bir sürat dilinin vasıtasıdır; pürüzlü el yazısı üzerinde musiki icrası yürütmek mümkün değildir. Neticede, güzel nota yazmak işi, bir süs ve zevk meselesi olmaktan çıkarak, teknik zaruret olur.”
- Mahmut Ragıp Gazimihal
Tüm kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 54,00 | 54,00 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.