Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin

Stok Kodu:
9786257407144
Sayfa Sayısı:
216
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022-01
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
2. Hamur
Kategori:
%10 indirimli
198,00
178,20
Taksitli fiyat: 1 x 178,20
9786257407144
498491
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin
178.20
C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice'lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.




İÇİNDEKİLER:
C# Hakkında Genel Bilgiler
C# Arayüz Kavramı
C# Eş Yordam Kavramı
C# Kapsülleme Kavramı
Singleton Tasarım Deseni
C# Yapıcı Metotlar
C# CallBack Mekanizmaları
C# Lambda İfadeleri
C# Delegate ve Event Kavramları
C# Erişim Belirleyiciler
Tüm Kodlar ve Açıklamaları
Unity'de Bir Script'in Hayat Döngüsü
Unity Editörünü Yakından Tanıma
Unity'de Kodlama Prensipleri
Unity'de Olay Tasarımı
Unity'de Kullanılan Önemli Sınıflar
Unity'de Prefab Kavramı
iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma
UnityEvent Kavramı
Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri
Oyuna Ses ve Efekt Ekleme
Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler
C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice'lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.




İÇİNDEKİLER:
C# Hakkında Genel Bilgiler
C# Arayüz Kavramı
C# Eş Yordam Kavramı
C# Kapsülleme Kavramı
Singleton Tasarım Deseni
C# Yapıcı Metotlar
C# CallBack Mekanizmaları
C# Lambda İfadeleri
C# Delegate ve Event Kavramları
C# Erişim Belirleyiciler
Tüm Kodlar ve Açıklamaları
Unity'de Bir Script'in Hayat Döngüsü
Unity Editörünü Yakından Tanıma
Unity'de Kodlama Prensipleri
Unity'de Olay Tasarımı
Unity'de Kullanılan Önemli Sınıflar
Unity'de Prefab Kavramı
iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma
UnityEvent Kavramı
Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri
Oyuna Ses ve Efekt Ekleme
Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler
Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 178,20    178,20   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat